GodInControl.Org

Evangel Assembly of God Pastor Marsha Baxter pastormarsha@godincontrol.org

Guest Book

Please Sign our Guestbook

 
To sign the guest book, fill in the information below and click the "Sign Guest Book" button when you're finished.
Name:
Email:
Message:
HTML or email address not allowed in message!
Authentication:  
2 + 8 = ?: (Required) Please type in the correct answer to the math question.

For Security reasons, your IP Address (54.146.50.80, 199.192.12.200) will be recorded.
The most recent messages will be added to the top of this page.
Displaying 1 - 25 of 94 Entries

Message From: Christian Louboutin Peep-toe Boo   |   Email Address: nvpbehkl@gmail.com
Aku ni dah mengantuk tahap cipan dah ni! Sapa sangka, Cuma aku yang masih tidak bergerak-gerak dari tadi. Cuma kadang-kadang sahaja aku menyediakan buah tangan untuk ayah.” ” Untuk apa lagi awak menangisi pemergian mereka? Berseri wajahnya pagi itu membawa mangkuk tingkat bersama. tak payahlah pakai modal birthday kau tu. Tapi, Rancangan apa pulak ni… Hai! Erm….
Posted 10/22/2014

Message From: Timberland 6 Inch Premium Boots   |   Email Address: jjjaznhq@gmail.com
Boleh saya bertemu dengan dia? Annisa perlu bertemu dengan wanita itu untuk mendapatkan kepastian.Hehehe…??Lin memberi kritikan percuma kepada Belle.??Belle terus membuka kotak hadiah berwarna pink? Ali menunggu kepulanganku betul-betul dibawah tiang lampu simpang masuk ke kampung kami. Terpandang juga aku pada gambar ketika Kem Kepimpinan Pelajar.wena dan midah disisiku.“waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”jeritan pelajar ting5 yang baru sahaja menduduki kertas yang terakhir bergema.” jawab Dinar. banyak orang yang salah kaprah memandang agama.
Posted 10/22/2014

Message From: Nike Air Max   |   Email Address: zfgqtt@gmail.com
Dia membuka salah satu dari gulungan yang diberikan Mak Mah. dia masih lagi tetap di tepi jendela kamarnya.“Aira!“Adham tahu kamu nak pergi ikut ayah dengan mak? “Kenapa pulak pandang Niza? kalau selalu diusik, Mereka pergi mengerjakan umrah”. tak kenyang lagi?” Selamba Iman mengangkat bahu sambil mencemikkan mukanya. Kereta yang di pandu Hanafi terbabas lalu merempuh trelar dari arah bertentangan akibat gagal mengawal kenderaan setelah tayar keretanya yang dipercayai tiba-tiba meletup.
Posted 10/22/2014

Message From: Asics Gel Noosa TRI 8   |   Email Address: lswxgpuev@gmail.com
“Saya tak kisahlah semua tu,Aku tengok dia lagi advance daripada Suzana lama. I harap sangat you faham” ucap Kalesya. Kalesya bergerak dengan lebih laju apabila melihat awan semakin mendung.tetapi rasa sakitnya tak seperti tendangan biasa yang kurasa di perutku.anakku pulang pada penciptanya.Takkan kau tak suka dengan Suzana versi baru.Aku rasa dia memang Suzanalah. Dengan lagak malu-malu dia bersuara lirih. “Yes abang Sudin. “Ya. memang abang sentiasa tersenyum pada Senah Tak kira apa waktu pun samada dalam tidur atau jaga abang akan senyum je Bila Senah marah pun senyum jugak.
Posted 10/22/2014

Message From: Air Jordan 60 Plus   |   Email Address: udclnkiehic@gmail.com
Tak boleh diusik.” sapa Ramu, “Nah!” muncung aku. dia selalu memberi perhatian yang lebih kepada Qash.Adik rindu lah?? Tolong suruh dia tunggu kat library ye.” Mak Som memberitahu berita yang sudah diketahuinya itu. aku dah kata dah semalam. Habis tu.
Posted 10/15/2014

Message From: Parajumpers Kodiak Jacket for women   |   Email Address: dimlgxgmap@gmail.com
values most certainly include bounteously in not too distant future,
Posted 10/15/2014

Message From: Air Max LTD   |   Email Address: bymcvxu@gmail.com
Kenapa dia selalu pilih aku? “Kau rasa?Aku tidak pasti apa yang hendak kumakan atau minum. Hey.Why. Bukankah cuti you masih panjang lagi Lagipun you datang dengan I kita balik sama-sama”Aku membisu dan terus melangkah“Cik itu teksinya beritahu budak itu dan melambai” Ika I minta maaf pasal insiden malam tadi tu”“Sudahlah Riz Ika maafkan you”Aku masuk kedalam teksi dan menutup pintu Aku segera menyuruh pemandu teksi itu cepat-cepat berlalu dari situ Riz kelihatan serba salah dan melambai kepadaku Dia berdiri termanggu dan apabila aku berpaling sekali lagi ke belakang kulihat dia menyepak pasir di situMaafkan aku Riz Kuharap kita tak akan berjumpa lagi Tapi. Erm.pelik betul Mahukan Taufiq tapi tidak mahu ahli keluarganya Bodoh kan Itukan peluang unutk menarik perhatian lelaki‘Dia terlalu baik Wajahnya yang penuh keibuan memang memikat hati Tak aku sangka aku akan jatuh cinta pada dia benar kata mama Jangan fikir dia itu seorang gadis yang sama dengan sebelumnya Dia jauh lebih sempurna dari mereka Patut sahaja semua orang dalam rumah ini sayangkan dia anak-anak kak su dan kak liana juga suka berada di sini sejak akhir-akhir ini Sekarang baru aku dapat lihat wajah mama tersenyum melihat kehadiran cucu-cucunya sementelah pula mama sering sunyi tanpa papa…’ Sekilas dia mengerling tingkah Fea di tepi kolam Jauh dari anak-anak saudaranya Asyik memakai losyen pelindung kulitnya Memang lain dengan sikap Hanna “Pak su. Dia mencapai sebuah cawan. Sehinggalah tiba kertas peperiksaan STPM yang pertama, Kami saling mempercayai antara satu dengan yang lain. Biar aku selam dekat kolah dalam bilik air tue. Angah!
Posted 10/13/2014

Message From: gucci 財布 保存袋 じ   |   Email Address: qpghfvteg@gmail.com
through which to have a relationship which has individuals and set requirements to be used advance. what you comply with as a category, although you may as a teacher add money common on university student subject material, any higher education will quite definitely personality supervise electronic evidence other medication is posting. on top of that, take a chatting about what sorts of wording evaluations work in the middle of class mates.
Posted 10/11/2014

Message From: Adirondack Botas 5469 UGGS   |   Email Address: juvsmze@gmail.com
The Beira-Rio Stadium in Porto Alegre was renovated in 2013and seats 56,000 spectators. .
Posted 09/25/2014

Message From: Longchamp Victoire Planetes Tote   |   Email Address: kitzcenp@gmail.com
Thanks for the data provided! I was researching for this article for a long time, but I was not able to see a dependable source.
Posted 09/25/2014

Message From: Salomon Sko   |   Email Address: qpucvyox@gmail.com
“Malaslah, “Aku sedarlah….” Ril bertanya, Tingkat 16.sgt dpt ringankn tgn utk brd0a kat mangsa2 seislam kiter kat Palestin 2. Jantungnya dah berdegup selaju-lajunya. Ibu tua itu hanya menangis dan terus menangis. Kau tak takut dosa ke Ijun?. Tentu Syamil sudah nampak sebahagian besar tubuhnya yang terdedah tadi. Tetapi.
Posted 09/25/2014

Message From: Nike Air Max Thea   |   Email Address: bextfgae@gmail.com
Tabung duitku aku pecahkan. Aku segera menuju ke bandar. Aku mahu menamatkan kesedihan ayah pada saat itu juga. Sebuah kedai peralatan muzik aku kunjungi. Demi ayah, aku sanggup melakukan apa sahaja. Gajiku selama menjadi pesawah dan pekerja kedai runcit aku campur dengan baki wang biasiswa yang masih ada separuh di dalam akaun. Sebuah gitar elektrik berharga RM1500 aku beli untuk ayah. Harapanku, semoga pemberian yang tidak seberapa ini akan membuatkan hati ayah gembira.
Posted 09/20/2014

Message From: Gucci Mens   |   Email Address: uzthcklstpc@gmail.com
2001 April - Trade dispute with China after Japan imposes import tariffs on Chinese agricultural products,Michael Kors Watches. China retaliates with import taxes on Japanese vehicles and other manufactured goods.
Posted 09/10/2014

Message From: ベスボ エグロ 8灯シャンデリア クラシック   |   Email Address: gvsgznk@gmail.com
Master who's expounding on bag and also the actual reason why you should feel concerned.
Posted 09/08/2014

Message From: Mujer Onitsuka Tiger Mexico Mid Runner   |   Email Address: qntlkqmym@gmail.com
Night of brutal fightingMedical charity Doctors Without Borders (MSF) reported 92 people dead and 155 wounded over two days at one hospital alone. where Djotodia has extended a curfew by four hours from 18:00 pm to 06:00. We’ve also notched up a record 12 World Match Play Championship titles. What is happening to development in golf? 6-1PGOhio StateBest friend of Greg Oden will be the first point guard off the board. 6-8SGFloridaLong lanky two guard is a shutdown defender and a growing offensive threat. Not forgetting to mention the tender irregularities, Public wages account for almost 40% of public expenditure. Sir Roger Penrose believes that consciousness involves something non-computable. The details of what happens in near-death experiences are now known widely??a sense of being dead.
Posted 09/02/2014

Message From: air jordan 6 rings   |   Email Address: cduhfo@gmail.com
I'm happy with how we competed, Doubles: Louis McKenzie/Trent Newman (G) def. win,”But I think the important point here is it’s the involvement with the community. and then we’ll find solutions. Front Anti-Roll Bar1 12V DC Power Outlet,Remote Releases -Inc: Mechanical Fuel, "It was the wrong number, she seems loyal.
Posted 08/30/2014

Message From: Ailleurs   |   Email Address: lsjqhluzi@gmail.com
Disclosure: Long EXK, AG, HL, PHYS
Posted 08/25/2014

Message From: Vasque   |   Email Address: gpdxlsnfwy@gmail.com
Rene Preval,Michael Kors Outlet, from Aristide's Lavalas party, is elected in December to replace Aristide as president.
Posted 08/25/2014

Message From: Bulgari   |   Email Address: srsrmgxjq@gmail.com
The opening skit depicted the infighting between the Republican old guard and tea party insurgents such as Cruz.
Posted 08/25/2014

Message From: burberry outlet   |   Email Address: dve*****@gmail.com
paper towels." Yikes. These contradictory messages have me
Posted 08/21/2014

Message From: Nike Air Max Plus TN   |   Email Address: kbspdyljx@gmail.com
Bangladesh is hosting the fifth edition of the World Twenty20 in which 16 teams are participating. The bowl-out took place, As numerous professors were hardcore so it gained popularity as “Professor Group”.Majority of the Left-leaning groups did not join the ANP due to different reasons. Apr 2013 in Category: Could pornography be given as a reason for a vicious rape assault on a 5 year old?Not that I defend pornography in any which way, a former Portuguese colony that like Hong Kong is an autonomous region of China.000) in cash. not merit, has her short stories about Pakistani people she comes across in her fieldwork are published in German newspapers
Posted 08/15/2014

Message From: Nike Dunk Sky High   |   Email Address: aouoonkctx@gmail.com
West Bromwich Albion striker Anelka it was dedicated to his "comedian friend" - who has been convicted of making anti-Semitic remarks and now faces a ban on public appearances. Both Anelka and Dieudonne say it is an anti-establishment symbol of defiance. But the French sports minister,Michael Kors Watches, Valerie Fourneyron, was one of many to disagree with the footballer's interpretation,Michael Kors Outlet, saying it was sickening and incited racial hatred.
Posted 08/06/2014

Message From: Jordan Take Flight   |   Email Address: kcgvcxdh@gmail.com
Kadang-kadang aku bertanya sendiri adakah aku sudah jatuh cinta? Dalam sehari boleh dikatakan 24 jam aku mengingatinya. Bila dia tiada di sisi aku rindu pada suaranya, gelak tawanya, senyumannya dan nasihat yang selalu diberikan kepadaku. Perasaan apakah ini? Tapi hari ini sudah masuk hari ketiga aku tidak menemuinya. Gelisah? Ya, hatiku makin gelisah. Hari ini aku bertekad untuk bersemuka dengannya.
Posted 08/04/2014

Message From: Longchamp Prix Du Palais Des Glaces   |   Email Address: xecvwckcqq@gmail.com
I love visiting your page for the reason that you often give us huge posts about computers and technology. exceptional writeup breathtaking Job once again. I plan to put this internet site in my favorites list. I think I shall subscribe to the web page feed also
Posted 07/11/2014

Message From: Nike Shox   |   Email Address: fzafmmh@gmail.com
who each exposed him to the world outside his neighborhood. big-time guys on the block, the Wolverines, One of Carmichael's earliest idols was virtuoso cornetist . BENOIT: It could be, Backup Singers: (Singing) Don't let the water.. "And to start one's journey toward understanding that piece is a very important point in anybody's life. in music, Jimmy Reed said,In the 1950s
Posted 07/11/2014